Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 696 ggr
Marinas Mix
0

Godmorgon 19/8

Jaha, vad gör man idag?? Står en hel del på listan, men var börjar jag?

Får i alla fall några dagar till med de små. Hon som skulle hämta har blivit sjuk.

Tror jag börjar en vända i köket, sedan ska jag nog pärla lite.
Måste även förbereda inför lördagens event. Slöjd-Dagen i Ramnaparken.
Behöver sortera upp smyckena och sätta prislappar på displayerna, de gamla har bleknat.

Vädret verkar var hyffsat och det även på lördag. Peppar peppar…

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Det är viktigt att kunna presentera sina alster säljande. Hoppas det går riktigt bra för dig där. Här väntar jag viktigt besök, så jag får kolla att det mesta ser någorlunda ut. 😉Hubert står och hoppar här. Han ska snart ha datorn för att fortsätta berätta om sitt marknadsbesök på sajten Serier. Sen får han visa vår besökande allt fint han har.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Hubert.prp
0

Nu får jag ha datorn en stund. Jag ville ju fortsätta att berätta om mitt marknadsbesök på Serier Det är roligt när jag får så många kommentarer.

[JeanetteK]
0

Jag ska iväg på äventyr idag! 🙂Roadtrip till Röke närmare bestämt. Det ser jag fram emot.

Men först ska jag jobba. Det ser jag inte fram emot riktigt lika mycket. Vissa dagar sviktar jobb-motivationen helt klart.

På golvet bredvid mig ligger Poker, en av katterna. Han ligger på rygg med alla tassarna åt olika håll och sover som en stock. Tyvärr har jag ingen kamera i närheten. Reser jag mig så vaknar han. Han fyller snart ett år men är på många sätt fortfarande en mycket liten kattunge! ❤️