Godmorgon 7/8
Ska visst bli ganska svalt väder idag. Då kan jag traska iväg ner på stan.
Var på Kupan igår och hittade en fin takfläkt, ganska lik den jag har i vardagsrummet, fast utan den där lampkupan i mitten. Facilt pris 100kr. Så jag slog till på den, men kunde inte få hem den. Så jag klurade på om de skulle komma och hämta lite hos mig, men det dröjer några veckor.
Så nu har jag tiggt skjuts.
Nu är det dags att gå och göra i ordning gästernas svit och sedan blir det frukost och annat pyssel.
Vad hittar ni på?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Här kommer det några droppar uppifrån. Hoppas vi kan få en hel del i dag men helst utan åska. Skönt med en dag man kan få undan lite inomhus.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag gillar Kupan! Där kan man alltid hitta spännande saker. Bra pris på takfläkten!
Idag ska jag åka med sonen till frisören. Han är så långhårig att han själv bett om att få klippa sig! 😂Vi tänkte lyxa till det och äta lunch på stan och bara mysa han och jag.❤️
I övrigt ska jag jobba mellan varven. 😉Det är ganska lyxigt att jobba hemifrån när det inte är så mycket att göra. Man får njuta så länge det är så! Snart är det höst och då dräller det in mer att göra.
Ja Jeanette. Kupan är underbara. De känner mig ganska väl där nu. Har väl skrivit någonstans om mitt fynd Billybokhylla och skrivbord med överhylla för 25 kronor, inklusive hemkörning👍
Nu gäller det bara att hitta någon händig person som kan hjälpa mig att skruva upp fläkten också 🙂
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_