Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 529 ggr
Marinas Mix
11/3/18, 8:32 AM

Dagens (pärl)pyssel*

Trist och grått ute, så nu tänkte jag ge mig på att organisera i hobbyhyllan. Plastlådor med lock är inköpta(för ett bra tag sedan)
Idag står denna hyllsektion i fokus. Tror ni jag lyckas få ordning där eller kommer jag att fastna och hamna någon helt annan stans??

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Emo
11/3/18, 9:26 AM
#1

Risken med sådan städning är ju att man så lätt blir inspirerad att göra något fint och då får resten av städningen vänta till ett senare tillfälle. 😃

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
11/3/18, 9:54 AM
#2

håller med nr 1 .men beror på hur bestämd du är att det ska bli klart

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

lillnessie
11/3/18, 9:59 AM
#3

Jag tror att du helt klart kommer att fastna i nåt. 😄

anki1
11/3/18, 10:53 AM
#4

Oj vilket jättejobb. för inte så länge sedan gjorde jag iordning i mina. Än så länge ser det bra ut. men jag har lite kvar, små skvättarsom tronar på kaffefat o dyl.  Jag gjorde dessutom så att jag lätt kan rensa bordet ifall jag får för mig att plocka fram symaskinen. tTdigare har jag hållit på med den på köksbordet som med pärlandet tidigare, då jag inte hade nån egen plats. Lite jobbigt tycker jag att behöva sätta ner maskinen på golvet när man ska äta.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
11/5/18, 9:48 AM
#5

Symaskinen hade ett eget bord inne i sovrummet, men numera har den alltsom oftast sällskap  av lilla Miss Alice 😍

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Marinas Mix
11/11/18, 11:23 AM
#6

Kom inte så långt i organiserandet, Skulle sätta upp flera hyllplan, men piggarna de ska ligga på är försvunna🤔 Kontaktade IKEA och det gick bra att beställa sådana, som reservdelar, så nu väntar jag på den leveransen.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Marinas Mix
11/15/18, 10:29 AM
#7

Det börjar bli ordning, dock har jag inte rotat för djupt i lådorna. Just nu ska jag bara få ordning på hyllplanen. Sedan ska jag gå igenom lådorna.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Upp till toppen
Annons: