Utmaningar

köpt på beadalong

2018-10-08 22:47 #0 av: nickiee

va på badalong i lördags den 6/10 2018 för å hälsa på en vän som va där under helgen å då passa jag på och handla lite  här är det 2 kit  å sen en del pärlor  och handla man över 150 kr så fick man ett mönster gratis så det blev 2 st  såna inte helt fel

ha en bra dag alla pysslare .  

kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Anmäl
2018-10-08 22:49 #1 av: nickiee

å här är det andra jag köpte där från en annan säljare .dom 2 saker till höger i bild fick jag av min väninna där .

Anmäl
2018-10-09 04:30 #2 av: Emo

De grejorna får du nog mycket roligt med.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel  och Psykologi
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2018-10-09 09:34 #3 av: nickiee

mm hoppas det .

Anmäl
2018-10-09 11:32 #4 av: Marinas Mix

Vad katten då nickiee, hade jag vetat att du skulle dit, så hade jag sett till att vi träffats där.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl
2018-10-09 14:27 #5 av: nickiee

ja hade varit skoj . men nu va det så att jag glömde bort att det va den helgen å så ringer min vän å säger nu är jag här så det vart hastigt å lustigt å ta sig dit i lördags å efter vi hade handlat så va vi på hennes hotell rum å prata å kolla in mönster

Anmäl
2018-10-09 14:56 #6 av: anki1

Verkar ha varit skoj på Beadalong. Kanske man ska prova nästa år. Jag var ju på Stockholm Hobby and craft event i början på sommaren. Just nu ser jag fram emot sy och hantverksmässan i Älvsjö.

Anmäl
2018-10-09 15:26 #7 av: Marinas Mix

Åh, Beadalong är superskoj. Man får mycket motion av skrattmusklerna om inget annat Gapskrattar

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.