Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 589 ggr
Marinas Mix
12/27/17, 3:17 PM

Sanning eller myt?*

Nu ska vi testa sanningshalten i denna historia:

  1. Sitt på soffan. Ta upp katten och lägg den på rygg i din famn, ungefär som om du skulle skulle ge ett spädbarn flaskan. Tala lent till den.
  2. Smek kattens hals med din högra hand tills den öppnar munnen, antingen för att gäspa eller jama eller något liknande. Detta kan ta tid så håll ut. När den öppnar munnen slänger du ner pillret i halsen på den. Försök inte hålla fast katten i detta skedet då detta kan medföra svåra rivsår på såväl armar som skrev. Alltså, låt katten löpa, och notera bara vilket håll den springer åt.
  3. Plocka upp pillret från golvet och hämta tillbaka katten. Sitt på köksgolvet och placera katten i samma ställning som tidigare, fast lite fastare än då. Släpp ner pillret i kattens mun, släpp den och håll koll vart den springer den här gången.
  4. Kryp snabbt över köksgolvet, ta upp pillret, och hitta katten igen. Ta med den tillbaka till köket. Håll fast den som tidigare, men håll ner kattens framtassar (med tillhörande klor) med din underarm. Släpp pillret i kattens mun.
  5. Plocka loss de klor som fastnat i din arm, hämta katten, plocka upp det smältande pillret på vägen och släng det i soptunnan.
  6. Hämta ett nytt piller från flaskan, gå till badrummet och hämta en tjock handduk från badrummet. Stanna kvar i badrummet med katten och stäng dörren.
  7. Sitt på badrumsgolvet, svep in hela katten i handduken och lämna bara kattens huvud utanför handduken. Lägg katten som tidigare i din famn och ta upp pillret från tvättfatskanten.
  8. Plocka ner katten från ovanpå duschkabinen (inte visste du att katter kunde hoppa två meter rakt upp i luften), svep in katten i handduken lite hårdare den här gången och se till att tassarna inte kan komma loss från handdukens grepp. Tvinga upp kattens mun med tumme och pekfinger och släng ner pillret i kattens mun. Stäng munnen (kattens, inte din).
  9. Sitt på golvet med katten i din famn, smek den under hakan och tala lent till den i minst en timmes tid, under det att pillret löses upp i kattens mun.
  10. Veckla upp handduken och öppna badrumsdörren. Tvätta dina rivsår med varmt tvålvatten, kamma håret och hitta något annat du kan sysselsätta dig med under drygt åtta timmars tid. Upprepa sedan hela proceduren.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Emo
12/27/17, 4:40 PM
#1

Lättare att ha hund. 😉

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
12/27/17, 5:27 PM
#2

Är det???🤔🤔🤔

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[Rhonda]
12/28/17, 9:05 AM
#3

#0 Jag känner igen mig! Hahahaha!

lillnessie
12/28/17, 9:27 AM
#4

Får troligen vara glad att man är allergisk och bara skaffat barn o inga husdjur 😄😄 Verkar vara lättsammare 🤪

[Rhonda]
12/28/17, 9:37 AM
#5

#4 Fast katter är som 2-åringar! 😂

Marinas Mix
12/28/17, 9:48 AM
#6

Nya kissen jag har Miss Alice är ju inte kastrerad, hon ska bli det, så snart hon löpt färdigt, men för att bryta löpet, så får hon nu p-piller och det har faktiskt gått riktigt bra att ge henne dem.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
anki1
12/28/17, 3:27 PM
#7

Sätt katten på bordet håll fast den peta in pillret i kattens mun sätt omgående en klick grädde eller smör (som du har till hands redo) på nosen. lilla pillret åker garanterat ner i kattmagen. den glömmer pillret  i munnen för det där på nosen som måste slickas av. Har provat.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: