Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 501 ggr
Marinas Mix
2016-08-17 08:49

Höstpärlor?

Idag är det mulet och blåser som bara den, kanske läge för lite pärlerier?
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Emo
2016-08-17 08:51
#1

Jag ska koka saft.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

theomuffin
2016-08-17 08:54
#2

Inget planerat, men här skiner solen så det blir iallafall någon uteaktivitet.

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

nickiee
2016-08-17 13:45
#3

här är det mulet å regnar  . håller på å städar inför söndagen å ska börja baka idag inför den dagen …

ja pärlorna är arga på mej för att jag ej har tagit i dom på ett tag nu men nästa v då blir dom glada igen 😃

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
2016-08-17 15:31
#4

Jag har både pärlat lite och lekt lite med "änglatofflorna". De har känt sig lite bortglömda ett tag.  nu blev dom gladare.  😃Nu ska blommorna  få sig lite vatten. Så är  jag  klar med dagens beting.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2016-08-17 19:10
#5

Jag köpte ett peyotemönster och när jag skrivit ut det upptäckte jag att en sida fattades. Hoppas att säljaren rättar till det hela.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

anki1
2016-08-18 07:44
#6

armbandet blir för stort så jag fårklippa upp och göra om. Jag ska köpa ny elastisk tråd, som jag vet funkar. Det blir Panduro senare idag.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
Emo
2016-08-18 08:09
#7

Först måste jag fotografera några saker, som jag gjorde i går, sen får jag infoga dem i en artikel, som ska skrivas klart. Saften ska kokas med socker och fyllas på flaskor, sen får jag börja med nästa saftkokning.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
2016-08-18 09:24
#8

7…mmmmmm låter gott . själv ska jag baka idag ojoj

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

lillnessie
2016-08-18 09:56
#9

Åker iväg idag till fjället för att plocka kantareller. Inte bästa vädret men hoppas det inte börjar regna i alla fall…

anki1
2016-08-18 14:30
#10

jag har köpt ny tråd, och ska klippa upp armbandet jag hååler på med. Det blir bäst i längden. Jag har fått använda större seedbeads i  grundvarvet och då blev smycket större än väntat och alla dessa skarvar. Nej jag blev inte nöjd med resultatet så Panduro fick besök idag. Kom ju förståss därifrån med lite mer. (hade ni väntat nåt annat?😃) Bla den nya rykande färska katalogen, som kommit just idag. han t knappt komma hem förrän jag bläddrade i den. fanns en del bra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: