Annons:
Etikettbildgalleri
Läst 1258 ggr
nickiee
2014-02-25 17:07

mitt pärlbord före å efter städning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ojoj vilken kaos det va innan jag städa det idag på pärlbodert.man ser ej hela vita hyllan till höger tyvärr.

första bilden är kaoset då

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Annons:
nickiee
2014-02-25 17:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

efter städningen

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
2014-02-25 18:39
#2

Oj! Det ser ut som om du har några pärlor och andra grejer där.😃

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
2014-02-25 21:10
#3

japp å detta är ej alla mina pärlor finns i mina lådor med på bordet ,vita hyllan till höger längst in är mina plaströr pärlor å man sr ej toppen på hyllan här . sen till vänster är mina pärl mönster å hyllan rakt fram är mina glaspärlor å  3 eller 4 st plast lådor är det paljetter i ..å dom påsar som ligger högre upp är runt 55-56 kilo pärlor å ej öppnade än å dom i botten är öppnade påsar .med alla pärlor jag har så är det ca runt 150 kilo..å dom vaser man ser i bild ska jag ha till blommorna jag gör ..sen är det 1 cd spelare jag lyssnar på ljudböcker när jag pysslar tycker det är skönt .

sen är det 1 skruvstäd som jag ska ha till å göra hårspännen å annat pyssel  med ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

nickiee
2016-06-28 01:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

nu har jag gjort klart i  mitt pärlbord / pärlhörna   har märkt upp vad som finns i så gott som .+ har ökat mängden med sortiments lådor 68/69 är det pärlor å paljetter  berlocker å stenar + runda flata som man klär runt med pärlor ..å dom påsar högs upp är ej öppnade än är mellan 50-60 kg där uppe bara ojoj , å dom fyra högar med små påsar  mer än hälften har jag fått av en vän för länge sen + har även gjort slut på en del innan med som va med . har samlat upp alla små påsar på 4 metallringar å så får dom ligga i vänstra hörnan kommer å börja ta i från dom så det minskar av dom . å dom påsar som är under  hyllar är 47 st öppnade . å detta är ej allt ändå i pärlväg har mer ändå i skrivbords lådorna

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
2016-06-28 05:52
#5

Roligt med ordning. Snart har du väl kreativt kaos igen? 😃

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
2016-06-28 08:14
#6

Ja vi slår vad om en påse pärlor, hur länge du kan hålla ordning😂😉

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
nickiee
2016-06-28 10:10
#7

5-6… tack haha ja på detta bord kommer det å hållas ordning för jag sitter å pysslar vid ett annat bord hihi … ja du marina du kommer ju å få se allt live snart då du ojoj ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

theomuffin
2016-06-28 18:11
#8

Vad fint det blev! Och jösses vad mycket pärlor du har! :)

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

nickiee
2016-06-28 19:10
#9

8… tack  ja jo det är en del jag har men mycket fattas ändå

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Upp till toppen
Annons: