Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1167 ggr
Marinas Mix
2017-03-11 08:30

Lördagspärlor*

Solen skiner och jag börjar äntligen få ordning i hobbyhyllan. I veckan som gick fick jag presentkort på JYSK och det var ju perfekt timing, för de hade drive på smartstoreboxar.
Ser mycket trevligare ut när man kan se pysselmaterialet.
Idag tänkte jag ge mig på att göra pärlor i cernitlera. Fick ju lite inspiration när jag hittade all leran som varit nerpackad ända sedan före flytten förra sommaren.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
theomuffin
2017-03-11 13:21
#1

Jag hjälper Pappa att gräva i trädgården och har gjort en minion på pärlplatta.

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

anki1
2017-03-11 19:11
#2

Gör om ett halsband som bidde lite fel( fick 2 likadana låsdelar). Upptäckte det när jag klippt av tråden. Och jag ville inte skarva pga förväntad tyngd i det. Sen har jag kokat en köttgryta, som blev väldigt god.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

lillnessie
2017-03-11 19:18
#3

Har sovit idag efter nattjobbet. Synd det, då det tydligen varit strålande väder. Pärlorna hinns nog tyvärr inte med i helgen men jag har gjort en beställning på lite nya pärlor. Blir spännande till veckan att pyssla med dem.

nickiee
2017-03-14 14:30
#4

jag har börjat rensa i bland mina mönster så det satt jag med hela dan innan jobbet ej pärlor för dom ska va kvar men alla det andra å det är massssssooooorrrr som ska säljas på en handarbetsloppis jag ska göra i år med försäljning med av pärlaslter å fika dopp till .har 50 pärmar kvar å 2 flack det varit loka bukar i kvar å gå igenom ojoj

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Upp till toppen
Annons: