Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 657 ggr
Marinas Mix
2016-08-12 10:08

Fredagspärlor*

Solen skiner, så det blir en liten utflykt på cykel idag tänkte jag.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Emo
2016-08-12 10:25
#1

Lite trädgårdsjobb och så har jag lagt de nytvättade mattorna på ett nytvättat köksgolv.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

lillnessie
2016-08-12 12:18
#2

Har sovit en stund efter jobbet. Nu blir det äntligen dags för färg och klipp av håret. Ikväll blir det pärlor.

anki1
2016-08-12 14:25
#3

har röjt lite i pärl hyllan. samt gjort ett "Honey comb bead woven bracelet. Fast ett smalt ("3 raders"). blev riktigt bra. men har stora problem just nu att lägga ut bilder. Det är nån data inställning som nog får göras  Får nog snacka med familjens IT ansvarige. När han kommer hem.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

anki1
2016-08-12 16:15
#4

Jag brukar meila in bilder från min mobil till datorn. Där kan jag sen lägga ut bilderna där jag vill och sen spara i mappar. Just nu är det nåt knas på min meilfunktion. De kommer inga meil till datorn men jag ser dom i mobilen. Inte där jag tänkt dom skulle vara precis.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2016-08-12 20:51
#5

Inte roligt när datorer och pryttlar knasar sig.

Min lilla cykeltur, blev nästan 14 kilometer och så hade jag en trevlig stund med en väninna.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

theomuffin
2016-08-12 22:27
#6

Jag har haft födelsedagskalas och fått en låda med massa fack att ha pårlor i. :)

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

Annons:
anki1
2016-08-12 22:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu har jag fått igång min meil igen. Men inte riktigt som jag vill, fast det funkar ju. jag kan meila mina bilder från mobilen och lägga bilderna där jag vill ha dom.

Det här gjorde jag efter Beadaholics honey Combs bead weaving bracelet, men smalare.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
2016-08-13 05:20
#8

#5 Bra med en cykel. Fint sätt att ta sig runt.
#6 Toppen med presenter som passar mottagaren.
#7 Snyggt armband.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
2016-08-13 19:02
#9

Jag har 2 cyklar, men (båda 3 växlade, en med den gamla hederlig växeln) kan inte längre använda dom. Pga astman och artros i knäna. Drömmer om en elcykel Nu får sonen med sig den ena när han flyttar hemifrån.. Den mest tungcyklade. med modern växel. Dvs man trampar och trampar, men det ser mest ut som om man sliar på växlarna.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2016-08-13 20:19
#10

Nu väntar jag bara på att de ska bli färdiga med inventeringen av förråden, så att jag kan få hyra ett till, det är smalare och avsett för cyklar, så ingång direkt utifrån, som det är nu får jag ta in cykeln via porten och smala trappan ner och in i förrådet. Men det fungerar ju, så länge.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Upp till toppen
Annons: