OT-grupp

Fredagspärlor*

2016-08-12 10:08 #0 av: Marinas Mix

Solen skiner, så det blir en liten utflykt på cykel idag tänkte jag.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl
2016-08-12 10:25 #1 av: Emo

Lite trädgårdsjobb och så har jag lagt de nytvättade mattorna på ett nytvättat köksgolv.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2016-08-12 12:18 #2 av: lillnessie

Har sovit en stund efter jobbet. Nu blir det äntligen dags för färg och klipp av håret.
Ikväll blir det pärlor.

www.facebook.com/madebynoomi/ 

Instagram - madebynoomi

Anmäl
2016-08-12 14:25 #3 av: anki1

har röjt lite i pärl hyllan. samt gjort ett "Honey comb bead woven bracelet. Fast ett smalt ("3 raders"). blev riktigt bra. men har stora problem just nu att lägga ut bilder. Det är nån data inställning som nog får göras  Får nog snacka med familjens IT ansvarige. När han kommer hem.

Anmäl
2016-08-12 16:15 #4 av: anki1

Jag brukar meila in bilder från min mobil till datorn. Där kan jag sen lägga ut bilderna där jag vill och sen spara i mappar. Just nu är det nåt knas på min meilfunktion. De kommer inga meil till datorn men jag ser dom i mobilen. Inte där jag tänkt dom skulle vara precis.

Anmäl
2016-08-12 20:51 #5 av: Marinas Mix

Inte roligt när datorer och pryttlar knasar sig.

Min lilla cykeltur, blev nästan 14 kilometer och så hade jag en trevlig stund med en väninna.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl
2016-08-12 22:27 #6 av: theomuffin

Jag har haft födelsedagskalas och fått en låda med massa fack att ha pårlor i. :)

Anmäl
2016-08-12 22:56 #7 av: anki1

Nu har jag fått igång min meil igen. Men inte riktigt som jag vill, fast det funkar ju. jag kan meila mina bilder från mobilen och lägga bilderna där jag vill ha dom.

Det här gjorde jag efter Beadaholics honey Combs bead weaving bracelet, men smalare.

Anmäl
2016-08-13 05:20 #8 av: Emo

#5 Bra med en cykel. Fint sätt att ta sig runt.
#6 Toppen med presenter som passar mottagaren.
#7 Snyggt armband.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2016-08-13 19:02 #9 av: anki1

Jag har 2 cyklar, men (båda 3 växlade, en med den gamla hederlig växeln) kan inte längre använda dom. Pga astman och artros i knäna. Drömmer om en elcykel Nu får sonen med sig den ena när han flyttar hemifrån.. Den mest tungcyklade. med modern växel. Dvs man trampar och trampar, men det ser mest ut som om man sliar på växlarna.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.