Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 524 ggr
Marinas Mix
5/18/16, 6:57 AM

Pärlspurt*

10,0°C,  mulet och mörkt.  Helt vanligt Boråsväder med andra ord. Idag är det balkongens tur att få lite uppmärksamhet.
Miljöbilen kommer på lördag, så det är bara att samla ihop en massa saker, som ska iväg dit också.
Vad Emo hittar på kan jag gissa. Hon är ute med sin vanartiga elefant och rustar lantbruket. Tur att hon har lille Hubert till hjälp😉
Men vad gör ni andra?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Emo
5/18/16, 7:01 AM
#1

Jag har en del brädor, som ska skuras. Jag har rensat dem från skruvar. Om det kommer att regna, så börjar jag på några artiklar. Då får jag först göra en del nya modeller.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
5/18/16, 7:42 AM
#2

Ev. får jag besök av en tilltänkt kund. I annat fall åker jag till ett närbeläget köpcentrum och Panduro . Har ett en grej där som jag blev nyfiken på att göra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
5/18/16, 8:19 AM
#3

Vad är det anki1, nu blev jag också nyfiken.
Har varit ute på balkongen och röjt runt en stund, men sedan blev det lite kyligt. Så nu en kopp med något varmt och lite datapyssel en stund. Vi kör äggklocksmetoden här nu.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

anki1
5/18/16, 9:46 AM
#4

Jag har sett ett armband i spiral. Som jag tyckte det var snyggt. Det var lite annorlunda.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
5/18/16, 10:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Gick ner för att köpa lite mjölk och det var mysigt, såg att liljekonvaljerna börjar blomma.
Nere på MAXI har de en automat med presentpapper och idag fanns detta "bli glad"- papper i den, så jag kunde inte låta bli att köpa för en 5;a

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
5/18/16, 3:03 PM
#6

varit på lotten å satt massa frön 8 olika morötter - dill - persilja - 2 olika rädisor - rova nu ska jag till jobbet ojoj . .

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Annons:
anki1
5/18/16, 3:15 PM
#7

som sagt, varit till det närbelägna köpcentret och Panduro. Köpt  material till det armband jag sett i deras skyltskåp. så har jag köpt en present till en kompis och lite annat

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: