Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 460 ggr
Marinas Mix
2014-09-19 07:08

Fredagsmys med pärlorna*

Kom pärlleverans igår, så nu ska jag leka. Har en massa fina idéer, som jag ska testa.
Jo lite annat ska jag hinna med också. Får tänka om lite när det gäller hur jag ska förvara pärlorna. Precis när jag tycker jag fått till det, så förökar de sig, de små rackarna.
Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
anki1
2014-09-19 07:29
#1

jag fick också hem en leverans. Så jag kan göra färdigt beställningen jag har. jag beställde mellandelar med strass. just den här modellen börjar bli svår att få tag på. så jag blev glad när jag hittade dom hos pärlgrossisten . Ja det blev lite fyllnadbeställning med pärlor. Svårt med förvaring när deom små rackarna förökar sig hela tiden. små plastburkar som det varit glass i  har jag som tillfällig förvaring.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
2014-09-19 08:23
#2

Ingen leverans här… får tala om för brevbäraren att det verkar vara pärlutdelning idag. Han verkar ha glömt mig… 🤔😉😂

Svärföräldarna dyker upp (ner) en sväng över helgen. De ska gå på visning på ett hus de är intresserade av. Det skulle vara mysigt om de flyttar ner. ❤️

Planerar att göra så lite som möjligt idag i övrigt. En inplanerad vilodag. 😴

Emo
2014-09-19 09:34
#3

Mullvaden död. 😃
Nu ska jag ut för att städa upp i jordgubbslandet och återställa inhägnaden. Kul!

(Det finns en mullvad till i det nya jordgubbslandet men där får jag börja med att rensa mellan raderna innan vi kan börja jaga den).

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
2014-09-19 16:13
#4

Så bra att ni fick mullvaden. Tyvärr har jag inte samma tur med sorkarna. De finns kvar. Jag lurar på att skaffa lite gummiormar att lägga ut vid deras bohål. kanske flyttar de då.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2014-09-19 16:51
#5

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Upp till toppen
Annons: