Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 539 ggr
Marinas Mix
2014-04-14 07:06

Ny pärlvecka*

och det är TYST i huset, undrar om de är klara nu eller om de försovit sig😃
Jag har hunnit rita ett mönster till mitt tävlingsbidrag, det tog en stund att klura ut hur jag skulle göra, men nu ligger det här på mitt pärlbord, nu ska jag bara hitta rätt pärlor till det också.

Sedan ska jag försöka få till det med en liten påskartikel inne på pyssel (lovar inget) Den kanske dyker upp till påsken 2015😂
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Marinas Mix
2014-04-14 07:11
#1

Mjukstarta dagen med ett skratt

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2014-04-14 07:30
#2

Här kommer det att sys en hel del. Nu när jag ska göra förändringar i spelrummet, ska symaskinen inte längre stå framme. Därför tänker jag göra så mycket som möjligt med den innan jag ställer undan den.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
2014-04-14 10:17
#3

Katter är roliga! 😃Min Sotan har varit på kelhumör i natt och suttit bredvid mig och trampat på min arm. Då ska jag klappa och klia. Om jag somnar så trampar han igen så jag fortsätter… 🤪Sött men liiiite jobbigt mitt i natten.

Idag regnar det. Sonen har påsklov. Det blir nog en ganska lugn dag. Har lite pärlidéer så det hoppas jag få till senare.

nickiee
2014-04-14 10:47
#4

va skönt för dej . att det är lugn å ro ..lycka till med det …

här är det sol så skönt . har sytt lite satinblommor redan . å startat upp 3 nya terrarium till mina skalbaggslarver .nu ska jag sy mer satin blommor  sen blir det å pyssla med pärlor  å så får man se vad mer jag hinner med idag

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

SaGas
2014-04-14 13:38
#5

Påsklov här också:) Känns nästan som det vore sommarlov! Jag och min bokslukande dotter ska ta oss till stadsbiblioteket för att fylla på lagret igen! Sen ska vi försöka hitta något passande att stoppa i lillkusinens påskägg:)

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


anki1
2014-04-14 15:41
#6

Jag har försökt putsa inglasningen på balkongen. med resultat att det ser ut som om jag torkat med skitig trasa. Under minst 5 år har jag bett maken göra det, samt ta ner gardinen där för tvätt. Men det har han inte gjort inglasningen har sett värre o värre ut. Småfåglar som boar i mellanrummen på våra inglasade balkonger lämnar visit kort både på glasrutorna o gardinen jag satt upp som solskydd för eftermiddagssolen.Jag har lite svårt att utföra det själv, men nu orkade jag inte se eländet längre. Själv är ju som bekant bästa dräng. Så jag tog ner gardinerna  för tvätt och gav mig på balkongrutorna. men resultatet blev inte ens godkänt (av mig) De gamla gardinerna var bara trasor när de kom ut ur tvättmaskinen så jag fick sätta upp nya. Det gjorde maken, men han hade fuskat så jag fick göra om en del.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
Upp till toppen
Annons: